ПОНАД ТРИ СОТНІ ПЕДАГОГІВ КАЛУСЬКОЇ ТГ ПІДВИЩУЮТЬ СВОЮ КВАЛІФІКАЦІЮ НА БАЗІ ПНУ
Упродовж кількох днів команда Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» а серед них викладачі Факультету природничих наук – Вікторія Гнєзділова (доцент кафедри біології та екології), Лілія Мідак (доцент кафедри хімії середовища та хімічної освіти), Інна Червінська (доцент, професор кафедри географії та природознавства) працювали на базі Калуських ліцеїв №10 (Калуський Ліцей 10) та № 2 (Калуський ліцей 2) Івано-Франківської області, де організовано курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, які забезпечують навчання учнів 5-11(12) класів у закладах загальної середньої освіти, відповідно до нових методик згідно з Концепцією «Нова українська школа» за напрямами, визначеними п.15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21.08.2019 №800 на тему: «ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ» відповідно до затвердженої програми в обсязі 30 акад. год (1,0 кредит ЄКТС).
Відповідно до підписаних договорів з керівниками закладів загальної середньої освіти Калуської ОТГ до курсів залучено 354 учителів, котрі працюють у 15-ти локаціях за фаховим спрямуванням: математика, STEM-освіта та інтегровані курси; біологія, екологія, основи здоров’я і природничі науки; географія, природничі науки; інформатика, інформаційні технології та робототехніка; фізика та астрономія; історія України, всесвітня історія, етика та правознавство; українська мова та література; зарубіжна література та інтегровані курси; іноземні мови та ін.
Варто відзначити високий рівень організації та документального супроводу курсів підвищення кваліфікації педагогів, який забезпечують директорки Калуських ліцеїв № 10, 2 Тетяна Федорів і Наталія Овсеєнко, ліцею ім. Дмитра Бахматюка (Калуський ліцей ім. Дмитра Бахматюка) Oxana Tabachuk та начальниця управління освіти Калуської міської ради (Управління освіти Калуської міської ради) Ірина Люклян.
Педагоги краю активно працюють над удосконаленням інформаційно-комунікаційної, цифрової, інклюзивної та мовленнєвої компетентностей щодо: використання цифрових інструментів в організації освітнього процесу; застосовування онлайн-сервісів для формувального та підсумкового оцінювання результатів навчання; розвитку навичок упровадження медіаосвітніх технологій та забезпечення зворотного зв’язку в умовах дистанційного/змішаного навчання здобувачів освіти; забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами з допомогою ІКТ; розвитку soft skills у професійній діяльності тощо.